html
According to the conditional comment this is not IE

از طرف مدیر

 

system pioneer


اطلاعات جامع خودرو گرند کار | حتما سر بزنید

در کمتر از 72 ساعت اینده

با سایت جدید 

در خدمت خواهیم بود

عرض سلام و ادب به همه کاربران گرامی 

این سایت در وزارت فرهنگی و ارشاد اسلامی ثبت شده اگر چیزی خلاف 

قوانین دیدید گزارش دهید 

 

همچنین هرگونه کپی برداری بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد 

دامنه ی اصلی ما : www.pioneer2010.ir

 

شرایط تبلیغات در سایت پایونر 2010

 اینم سیستم کامپیوتری من 

 

 



اطلاعات جامع خودرو گرند کار | حتما سر بزنید

 توجه : جهت ارسال کامنت نیازی به پر کردن فیلد های ایمیل و وبسایت ضروری نیست تنها ذکر نام و متن مورد نظر به همراه وارد

کردن صحیح اعداد تصویر کافی است موفق باشید 

نظرات شما عزیزان:

عباس
ساعت10:19---18 تير 1394

سلام دوست عزیز
من یه سوال دارم .
منم می خوام همچین سیستمی ببندم تو خونه
اما درباره برقش سوال دارم چطور می تونم برق به امپی برسونم .
مستقیم ک نمی شه می سوزه؟
باید پیکار کنم.

 

پاسخ: عرض سلام و ادب خدمت کاربر گرامی 

جهت اینکه بتونید یه سیستم مثل سیستم خودم به خونه نصب کنید نیاز به 

یکم اطلاعات در مورد برق 12 ولت و طریقه نصب امپلی فایر دارید 

و جهت اینکار توصیه می کنم که از پاور کیس کامپیوتر استفاده فرمایید 

اطلاعات سیستمی که می خواهید برای خونه نصب کنید رو برا ما ارسال نمایید 

تا ما بهتون بگیم که چتد تا پاور با چه توانی و چه جریانی باید استفاده بشه؟؟؟

و اینو هم بهتون بگم که خرج این کار یکم زیاده چون در بازار الان بخوای یه پاور دست دوم بخری حداقل 50 هزاره اونم

با قدرت پایین 

من برای سیستم خودم دو عدد ترانس 12 ولت 20 امپر

و سه عدد پاور 14 امپر 300 وات نصب کردم 

و اون ترانس ها رو هم خودم سیم پیچی کردم و بعد از یکو ساز و خازن استفاده کردم تا برقش dc باشه 

خلاصه اطلاعات سیستم خودتو که امپلی فایرت چند کاناله بعد واتش چقدره ایا سابووفر داری یا نداری در صورت داشتن تعداد ان ها بعلاوه

تعداد اسپیکر هایی که میخوای نصب کنی همراه با مارک و واتشون همه این اطلاعات باید در دست من قرار بگیره تا بگم که 

چه پاوری باید استفاده کنی و خرجش چقدره ؟

موفق باشید 



آرمان
ساعت18:51---7 تير 1394
اااااااایییولللللللللللللللللل دادااااا
اوووووووووووف
جووووونم
پاسخ:موفق باشید


افزایش تضمینی نظرات و بازدید | طراحی حرفه ای انواع وبسایت با کمترین هزینه شروع قیمت از70هزارتومن
ساعت17:09---7 تير 1394

با سلام ایا می خواهید بازدید و نظرات وبلاگتون رو تا حد زیادی افزایش بدید؟ ایا می خواهید با کمترین هزینه یک سایت کاملا شیک و ارزان رو برای شما طراحی کنیم؟ ایا می دانید به همراه طراحی یک سایت با قیمت ارزان ما یک عدد دامنه و هاست حرفه ای رایگان به شما هدیه می دهیم؟ پس همین حالا با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتر رو درباره افزایش بازدید رو بگیم و راه های تضمینی اون رو برای شما اجرا کنیم و یا سایت حرفه ای را با قیمت ارزان و با سلیقه شما طراحی کنیم و در کمتراز24 ساعت در اختیار شما قرار دهیم///

 

پاسخ : ممون مرسی ولی نیازی نداریم 

 

اگه توجه کنید به لینک های مستقیم متوجه می شوید که ما خودمون هاست در اختیار داریم 

هاستی که الان برا این سایت مورد استفاده قرار گرفته نامحدود و در عین حال با سرعت سرور های بالا 

بنده خودم طراحی بلدم در ضمن در جایی که اسکریپت وردپرس که کاملا استاندارد علایم و کد های برنامه نویسی  php /sql طراحی شده

نیازی به اسکریپت های پرباگ طراحان ایرانی نداریم 

از طرفی موند طراحی قالب که بر اساس html و css طراحی خواهد شد که تنها فرقش اینه که طراحی هر بخش جداست 

و در اخر همه این اطلاعات در index.php به صورت خلاصه شده درج می شوند 

از نظر افزایش بازدید طراحان ایرانی از رباط ارسال بازدید دارن مدیران تازه کار رو فریب میدن

از نظر رتبه  کافیه در قسمت گوگل وبمستر سایت رو ثبت کرد 

جهت افزایش بازدید کافیه از پلاگین  raiting.google.wordpress استفاده کرد که در هنگام جستجو برا لینک های سایت ستاره دار نشون بده و کاربر 

فریت ستاره رو بخوره و مستقیم به داخل سایت بیاد . یه پلاگین هم مثل این وجود داره که درقالب سایت استفاده میشه جهت اینکه کاربر رتبه بده 

 

بنده خودم قالب وردپرس /جوملا / وکامرس و ... طراحی میکنم 

و در حال طراحی یه اسکریپت هستم که در اینده نزدیک در بین سایت های ایران غوغا خواهد کرد 

یه اسکریپتی که از نظر امکانات همه چی داره و در واقع یه سایت کلی برای کاربر به حساب میاد 

امیدوارم طراحان با دیدن این مطالب دیگر کامنت ارسال نکنن چون بنده خودم اطلاعات کافی رو دارم 

اگه دنیال یه سایت هاستینگ خوب باشید سرور پارس رو بهتون معرفی میکنم 

موفق باشید 

 



parham
ساعت8:38---26 خرداد 1394
سلام داداش خسته نباشی می خواستم ببینم می تونی برامون آهنگ های پاپ بیشتری بذاری ممنون
پاسخ:به دلیل مشکلات در sql سایت نمی تونیم اهنگ پاپ بذاریم چون لیست بندی سایت بهم خورده و موقعی که کلمه دانلود در عنوان متن یا کلمات کلیدی میاد مستقیم میندازه به بخش اهنگ های بیس که متاسفانه بخاطر همین دلایل به جز بخش سیستم به اپدایت بخش های دیگر رسیدگی نمی کنیم اما بعد از دو ماه یه سیستم وردپرس روی هاستمون نصب می کنم و اونوقت تغییرات رو خودتون با سایت های دیگر به صورت مشخص مشاهده خواهید نمود


ناشناس
ساعت23:03---13 خرداد 1394
سلام مشتاقم یکم باهم دیگه گپ بزنیم...لطفا منو در یاهوو ادد کن...منتظرتم رفیق....فعلا
پاسخ:هر حرفی داری بیا در چت رومم در خدمتت هستم
پاسخ:هكرهكرا كيست؟ هكر هكرا فقط خداست افتادگی آموز اگر طالب فیضی............... هرگز نخورد آب زمینی که بلند است


sajjad
ساعت16:56---4 اسفند 1393
ایول داری داش

نازی
ساعت15:42---8 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی پاپ موزیک ایران ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
پاسخ:جواب ابلهان خاموشی ست


امیر
ساعت16:59---2 دی 1393
چرا این ویدیو که ایمیل و آدرس شما روشه
http://www.aparat.com/v/2bQwU
حالا حتما کاربراتون گذاشتن.
لطفا ایمیلتو چک کن کلی سوال پرسیدم.
پاسخ:پاسخ رو به ایمیل ات ارسال کردم امیدوارم به دردت بخوره


amir
ساعت22:48---1 دی 1393
اقا چه عجب من یکی رو پیدا کردم که سوالمو ازش بپرسم.اون ویدیوی سایتت
رو تو آپارات دیدم ایمیل هم دادم.
داداش تو که اینقدر شیک و مجلسی آمپلی فایر رو چسبوندی رو دیوار میتونی به چند تا سوال من جواب بدی که من از خیلیا پرسیدم نمیتونن درست جواب بدن.
درباره سیستم بستنه.لطفا اگه تونستی ایمیل بده اگر نه که همینجا.
من منتظر پاسخت هستم
پاسخ:ببنید ما هیچ ویدویی در اپارت قرار ندادیم اگر هم بخواهیم فیلم قرار بدیم همینجا توی سایت می ذاریم حالا سوالت چیه بگو بهت پاسخ بدم ؟؟؟؟؟؟


نازی
ساعت15:19---29 آذر 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی پاپ موزیک ایران ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
پاسخ:خانم محترم یا اقای محترم حالا نمی دونم کی هستید و.... بنده هیچ تمایلی به تبادیل لینک ندارم وبسایت من بازدید فوق العاده داره با هیچ سایتی هم تبادیل لینک نمی کنم لطفا در این مورد پیام ندید


مهرنوش
ساعت16:02---17 آذر 1393
اسم شماست؟

خخخخخخخ

پیشتهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!


mehdi
ساعت21:53---24 آبان 1393
عجب چیزی درست کردی حالا ببین ماشینش چجوری

navid
ساعت23:03---13 مهر 1393
ممنون از مطالب خوبتون.

pp
ساعت23:04---8 مهر 1393
سلام وبسایت عالی دارین موفق باشی

siamak
ساعت12:01---6 شهريور 1393
سلام آقای مهندس سیامک هستم خدمتتون مزاحم شدم می خواستم بگم که اگه میشه منو د جریان تصمیمتون راجع به پنل بزارید
اینم وب جدید من اگه میشه یه سری بهش بزن:
http://panel-1000iran.loxblog.com
اینم شماره تلفنم:09354947178


siamak
ساعت1:00---5 شهريور 1393
اختیار دارید آقا مهندس من در خدمتم
اینم آدرس وب جدیدم:
http://panel-1000iran.loxblog.com


graphicsolo
ساعت23:48---13 مرداد 1393
سلام وب خوبي داريد ب منم سر بزنيد.
اگه مايل ب تبائل لينک بوديد من با اسم "قالب سولو" لينک کنيد.
مرسي


mohammad
ساعت1:08---14 تير 1393
سلام
وبلاگ خوشگلی داری واقعا خوشم اومد.یه سربه منم بزن و اگر مایل به تبادل لینک بودی بهم بگو من منتظرت هستم.من سایت سازی میکنم و وبلاگم هم در همین باره است پس اگه سایت میخوای بیا و تعرفه های منو بخون...مطمعن باش پشیمون نمیشی.
محمد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 27 فروردين 1398برچسب:, :: 1:26
pioneer2010
<-CategoryImageUrl->

ورود اعضا
نام کاربری:
رمز عبور:
عضویت در وبسایت پایونر
محل نمایش تبلیغات شما

موضوعات
 
 



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 79
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 1611
بازدید کل : 127730
تعداد مطالب : 469
تعداد نظرات : 332
تعداد آنلاین : 1


هاست